Montag, 4. Februar 2013

"Madame Butterfly" is impatiently waiting for springtime and colours.

Background is made with a lot of stripes cut out of magazins. "Madame Butterfly" is a model of a advertisement (look small photo), butterflies are printed. Flower and necklace are also cut outs. I've the hat combined with 2 cut out areas.
All elements are altered with Neocolors, Pan Pastells, the skin also with Copics

...

Kommentare:

  1. Tolle Arbeit! Wer wartet nicht auf Frühling? LG, Valerie

    AntwortenLöschen
  2. Fantastic technique and combination Anja. Ao muchnto see
    lieve groetjes Marja

    AntwortenLöschen
  3. wow so eine riesen Schnippelei - die hat sich aber absolut gelohnt denn du hast wieder eine wunderschöne Komposition daraus gezaubert!!!
    Liebe Grüße,Daggi

    AntwortenLöschen
  4. Wow, she looks amazing! Such a clever collage!

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous! Love the colours and the background stripes! Hugs, Marianne

    AntwortenLöschen
  6. Ich hoffe, sie hat mehr Glück als wir. Ich für meinen Teil musste heute erst das Auto vom Schnee befreien :)
    Tolle Collage, wo Du nur immer die Bilder herbekommst. Ich glaube, ich sollte mir vielleicht doch mal Zeitschriften zulegen und nicht nur beim Friseur lesen. Noch eine schöne Woche

    AntwortenLöschen
  7. So beautiful Anja.

    Hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  8. Wat a fabulous 'make over Anja! Love it!

    AntwortenLöschen
  9. Your work with this technique is just amazing!!

    AntwortenLöschen
  10. Again a great make over Anja!

    greetings, Alie :-)

    AntwortenLöschen
  11. Liebe Anja,
    wow, was für ein wundervolles Werk. Endlich habe ich es wieder geschafft einige Blogs zu besuchen.
    Deine Werke der vergangenen Woche gefallen mir alle sehr gut. Ich schaffe es nicht bei allen einen Kommentar zu schreiben.
    Die Collagenbilder gefallen mir alle sehr gut. Deine Kreativität kann ich nur immer wieder bewundern. Liebe Grüße Silvi

    AntwortenLöschen
  12. Auch dieses Meisterwerk ist Dir wieder super gelungen. Deine Farbenpracht läßt auch bei diesem usseligen Wetter die Sonne aufgehen.
    Liebe Grüße
    Melodie

    AntwortenLöschen
  13. Eine ganz wunderbare Collage, Anja, du begeisterst mich immer wieder mit deinen Werken.
    Liebe Grüße.

    AntwortenLöschen
  14. Eine superelegante Kreation Anja, eine ganz tolle Kollage mit den Schmetterlingen, super gelungen!
    LG, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    AntwortenLöschen
  15. Really loving all the effects!

    AntwortenLöschen
  16. Wenn das nicht den Frühling lockt! Ein weiteres Kunstwerk von dir, und wieder bin ich begeistert.
    Liebe Grüße
    Elfi

    AntwortenLöschen
  17. Ach ja, die Farben tun richtig gut :)

    AntwortenLöschen
  18. Wow!Fantastische collage anja,so schön farbenfroh,wenn das nicht die sonne anlockt,dann weiß ich auch nicht.
    Bin Ganz Begeistert,WOW!


    GLG Jeannette

    AntwortenLöschen
  19. This is really springtime! Springtime in colours, but also in the collage itself!
    Groetjes van Yvon

    AntwortenLöschen
  20. Again an amazing creation, I love it , beautifull colors and details!!!

    Greetings
    Maria

    AntwortenLöschen
  21. Your collages are just wonderful!

    AntwortenLöschen
  22. Definitely bright spring colors. They are wonderful to see when everything is covered with snow here.

    AntwortenLöschen
  23. Hello there! This article could not be written any better!

    Reading through this article reminds me of my
    previous roommate! He constantly kept talking
    about this. I will forward this information to him. Fairly certain he will have a great
    read. I appreciate you for sharing!

    my page: http://ofiucus.com/

    AntwortenLöschen
  24. This piece of writing will assist the internet people
    for building up new blog or even a weblog from start to end.


    My weblog: women's relic watches

    AntwortenLöschen
  25. Hi, I desire to subscribe for this weblog to get most
    recent updates, thus where can i do it please help out.


    Look into my blog post ... remote control

    AntwortenLöschen